police, pumpkins and presents

dagen började på allra bästa sätt. jag var pigg när jag vaknade och flög upp ur sängen. kommer upp och hör att S är vaken så jag går in till hans rum (förbereder mig alltid på det värsta) och det visar sig att killen är på toppenhumör. Han skojar och skrattar om vartannat en bra stund innan han säger Julia, can I have breakfast? :) Skönt att han för en gång skull är på bra humör på morgonen och inte skriker efter sin mamma. Anledningen till att jag förberedde mig på det värsta var att han var på skithumör igår kväll när jag kom hem från min engelska kurs och låg och skrek i sin säng i typ 3 timmar!!! Vilket resulterade i att jag inte kunde somna, och ändå vaknade jag upp utvilad :)

Ikväll ska det karvas pumpor och bakas pumpapaj :) jag har höga förväntningar på denna familjekväll tsm med min värdfamilj :) har lääängtat efter att få göra pumpapaj och karva min pumpa. haha! jag har dock ingen aning om hur jag ska göra min pumpa. Här går an verkligen in för det, det finns böcker med ideer mallar man kan använda, och man köper även specialle verktyg tsm med denna bok som man använder för att pumpan ska bli perfekt! jag har alltid förundrats över människor som kan göra det fint, när jag har gjort det klantar jag mig alltid och pumpan blir förstörd, men om man har en mall att skära efter kan jag tänka mig att det är enklare och jag är inte alls lika imponerad längre! Fick en bild av en kompis igår på hans pumpa, Ja jävlar!! det var något av det collaste jag sett. Ska se om jag får tillåtelse till att lägga upp bilden på bloggen! :)

Idag ska jag köpa presenten till min pappa :) Tjoohoo! jag är spänd inför vad mamma ska säga dock :) haha! den passar perfekt.

Nu har de börjat sätta upp reklam i hela stan för nya Twilight filmen som har premiär 18.11.11 :)


Godkväll Sverige, Godmorgon Usa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0