perfect dinner...

min värdfamilj uppskattade min middag som jag lagat. Pappans kommentar var Detta har du inte gjort för sista gången, det är fantastiskt gott! :) antar att det är ett bra betyg första gången du gör köttbullar och dessutom från mammas recept skrivet i dl, msk osv. här har vi inte dl. det var bara att chansa och det blev nog en bra chansning :) Lingonen jag köpte häromdagen var godkända tom av mig som är uppväxt med mammas hemkokta lingon (med lite socker) Jag gjorde även egen brunsås, mamman och pappan bara kollade på mig och sa är du inte riktigt klok? varför sa du inte det vi kunde ha köpt pulversås. Nähä det blir inget med det, haha! :)

Lillkillen tyckte det var gott men konstigt att han fick äta sylt till middagen!

Godmorgon Sverige, Godnatt Usa!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sounds great!

2011-10-11 @ 08:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0