Iphone 4s and UGGs

Ohh herre gud vilka koer det var utanfor mobilaffarerna imorse. De oppnade tidigt som sjutton, nar jag gick till mitt starbucks efter att ha lamnat lillkillen pa skolan var kon runt shoppingceret. jag sag du en man som jag efter 3 timmar (drack te och surfade pa internet i ca 3 timmar) sag i kon. Han hade alltsa inte pa 3 timmar kommit in i butiken. det ar Iphone hysteri. och jag som skulle kollat om det gick att fixa ett abonemang for ett ar, det var ju bara att glomma idag! haha! hade tyvarr inte med mig min kamera annrs hade jag tagit en bild at er :)

Innan jag hamtade S pa skolan passade jag pa att kolla ia ffarerna (har inte gjrot det pa 2 veckor eller ngt) jag hittade vita leggings till Halloween kostymen, ANTLIGEN! som jag har letat. Nu fattas bara sminket och t-shirten som mamma och pappa har skickat. Jag vill ha paketet NU!!! Hittade aven att par jeansfor 11$, det ar ett kap vill jag lova. Provade lite vinterskor och har nog kommitfram till att det blir ett par UGGs iaf :) De var dessutom 11$ billigare i den affaren jag inne i idag, sant gillar vi! Nu maste jag bara bestamma vilken farg jag ska ta, idag provade jag ett par bruna med rosa bandet pa bak vid halen (ett litet) de var jattefina och da gar lite av pengarna till Rosa bandet ocksa! Ar inte det en bra grej?? Har forsokt hitta en bild pa skon i 30 minuter nu men de ar sa sma att man inte ser ngt om jag laddar upp de har! :( Far kopa skon och sen lagga upp bild :)

idag vantar middag med Hanna och tyskarna :) eller ja jag vet inte om jag ska ate hemma eller dar men jag ska iaf dit ikvall och hanga lite :)

Godnatt Sverige, Godmiddag Usa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0