cupcakes, starbucks and german

idag har jag som vanligt på söndagar hängt med gänget :) alltid lika roligt att träffas. behövde Jennys positiva energi. vi åt middag i Ballard, thaimat blev det idag och sen käkade vi cupcakes på ett av Seattles bästa cupcake ställen. (royal cupcakes) alltid på cafet var rosa och brunt, jag njöt. om jag någon gång öppnar ett cafe ska det se ut exakt så :) allting matchade in i minsta detalj, tom på temuggarna var det en rosa cupcake, så sött! jag ska köpa en sån mugg innan jag kommer hem :)

efter det åkte jag och jenny till starvucks, vi hade inte fått nog av te så vi drack lite te och snackade skit. jag måste lära mig flytande tyska så ingen annan förstår vad vi säger ;) det är jobbigt att inte kunna säga vad man vill utan att ALLA andra på stället förstår vad man säger!

ikväll ska jag ta det lugnt. kolla en die hard film kanske. har aldrig sett de och jag kollade en i fredags med min HF. älskade den :)

förresten, har inte berättat att jag igår åkte med Sarah och Hanna till en ö 35 minuter utanför Seattle. Ön i sig var ganska tråkig men man fick en fin bild av staden från färjan. :) Så nu har jag även sett Seattles skyline :)








































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0