rain, rain and some rain!

GAAAAH! vädret i denna stad driver mig till vansinne. inte konstigt att alla som bor här är förkylda jämt, det regnar ju och är kallt jämt! vinterjacka, vantar, mössa och vinterstövlar tillhör min vardag trots att det bara är november. jag kan inte minnas att jag har använt min vinterjacka såhär tidigt någon gång i Sverige, men minnet kanske sviker! i vilket fall som hellst är jag inte van vid detta och ogillar det galet mycket. Min värdpappa frågdade mig igår om jag skulle kunna tänka mig att bo här resten av livet, mitt svar blev, kan ni flytta Seattle till Egypten så visst :) varpå han skrattar och säger Man vänjer sig! vilket jag är väldigt skeptisk till, antar att jag inte kommer skaka av kölden om ett tag men det är inget väder jag vill vänja mig vid, vänjer mig hellre vid 50 grader på kvällarna i Hurghada! :)

Inatt drömde jag förresten om mina älskade vänner i Hurghada! att jag efter ett år lyckades hålla det hemligt att jag skulle komma på besök, precis som sista gången jag åkte ner i somras :) det var jätteroligt och allas miner var precis som man förväntar sig när man inte vet om att någon ska komma och hälsa på efter ett år :) Åhh jag saknar er! :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Usch för regn, man blir deprimerad av sånt:(

2011-11-09 @ 20:42:45
Postat av: Julia

Ja fy fan och deprimerad vill man inte va! :/

2011-11-09 @ 20:52:20
URL: http://juliakjellberg.blogg.se/
Postat av: Stefan Kjellberg

Det räcker att öppna kylskåpet

2011-11-10 @ 07:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0