måste skriva av mig lite.


Jag vet inte riktigt var jag ska börja eller hur. Hur ska jag kunna leva i ett land i nästan 7 månader där jag vantrivs varje dag. Där jag varje dag tänker nu skiter jag i detta bokar en flygbiljett och åker till en bättre plats på jorden, det finns så mycket mycket bättre än där jag befinner mig nu.

Min vän Fredrik som nog är i lite samma sits som jag, fast inte fullt så hatisk mot Sveriga sa nyss 

" Få människor är förälskad i ett arabland men vill samtidigt till Promised Land. Och få är villiga att åka till Sibirien och försöka sig på att driva firma därifrån över nätet."

och ajg vet verkligen inte vad jag ska ta mig till. Mitt hjärta säger Julia åk till Egypten, det är där du hör hemma. Medans min hjärna och en liten del av hjärtat säger Julia åk till Usa för Egypten kommer alltis finnas kvar när du kommer hem 2012, då kan du åka dit direkt! Jag vet precis vad jag har bestämt mig för att göra till hösten, Im going to the promised land, America!

men det är tiden fram tills dess jag är orolig för. jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till. Det kryper i benen och min hjärna bara tänker på hur jobbigt jag tkr det är.



Kommentarer
Postat av: Vän

Som din vän tycker jag det är sorgligt! Känns som ett sten i mitt hjärta, känns som du vantrivs att vara med mig. ? Typ.. Men jag försöker göra mitt bästa.. Men du hittar de du söker. Någon gång. Om du tittar riktigt noga så ser du att det finns närmare än du tror!

2011-07-24 @ 23:27:34
Postat av: Julia

du vet att det inte är så. jag tycker jättemycket om dig och du betyder obeskrivligt mkt för mig men jag hör inte hemma i det här landet! så är det bara, jag har ett liv på en annan plats, Där jag saknar många av mina vänner i Sverige.

2011-08-13 @ 21:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0