Dag 15, mina drömmar

 

Mina drömmar är att kunna göra precis vad jag vill, när jag vill. Inte känna mig låst till någon eller ha något som låser mig någonstans. Just nu vill jag flytta ner till Egypten och göra något bra, vad vet jag inte. Kanske räcker det att jag är där? : )

Jag har nog ganska stora drömmar som kanske är svåra att genomföra. Men om man inte har drömmar kommer man ingenstans. Det var en gång en av mina kloka vänner som sa till mig att jag skulle sikta mot stjärnorna så hamnar du någonstans i trädtopparna. Det är nog mitt motto, just nu i alla fall.

Jag vill självklart klara av min Bucket list innan jag dör, (finns i ett inlägg för ett tag sen) det är en av de STORA drömmarna jag har. Ska nog klara det om jag bara ger mig fan på att det ska gå.

Sedan har vi ju hotellet/hostelet/vandrarhemmet. Det är min framtidsdröm som jag verkligen hoppas kommer bli verkligehet. Men det kan ju såklart ändra sig på vägen.

Att drömma känns så stort och så långt bort, jag drömmer om att i november 2012 få åka tillbaka hem. Hem till Egypten. men jag drömmer även om att jag i september 2011 ska åka till Seattle för att bosätta mig där i ett (!) år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0