dag 4, det här saknar jag



Jag saknar ganska mkt saker just för tillfället.


1. Mina älskade vänner Zelly Camilla Jenny ElinKramfors” i Hurghada.  Saknaden ner till er och Egypten är enorm. Jag kan inte beskriva den med ord… Jag tänker på er hela tiden. Men vet också att när jag väl kommer ner till er igen kommer allt vara toppen, Can’t wait!


2. Båstad, Valrossklubben, Hallandsvägen, Pepes - behöver jag säga mer än så?


3. Felle, Emma, Nathalie och Emily – min valrossklubb! <3


4. Hurghada säsongen 09/10. Den var alldeles perfekt! Åhh kan vi inte bara spola tillbaka tiden?


5. Min älskade morfar! Du kommer alltid ha störst plats i mitt hjärta.

 

Valrossklubben <3       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0