älskade du.

den viktigaste personen, han som har satt störst märken i mitt hjärta har lämnat mig kvar alldeles ensam. Du är den personen som har störst plats i mitt hjärta, kommer alltid vara min bästa vän.

idag har vi haft begravning, och min mamma placerade en fiskaregubbe på kistan i kyrkan. detta är nog på det sätt som de flesta känner igen min älskade morfar.

Min farbror skrev tidigare idag och på juldagen inlägg i sin blogg om morfar. Dessa beskriver otroligt bra hur jag känner, http://www.fredrickjellberg.com/ "sista vilan för mannen med pipan och båten" och "ett farväl för evigt i juletid" läs gärna här för jag har inte ord att beskriva.

Du är den personen som har betytt mest för mig i mitt liv, och som alltid finns där. Nu och när jag var liten. Du är den personen som jag älskar mest och som jag ALDRIG kommer att lämna. Du har en enormt stor plats i mitt hjärta och en stor betydelse i mitt liv!

Morfar jag älskar dig! Du är det bästa som finns! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0