travelplans.

jag sitter som vanligt på måndagmornar på mitt älskade starbucks. men idag var jag snål och köpte inget att dricka :) behöver spara mina pengar till alla resplaner som kommer.. såhär ser det ut just nu,

23-30 december CHICAGO
30 december - 1 januari VANCOUVER
12-16 januari SAN FRANCISCO
17-22 februari SUN VALLEY (skidresa)
5-12 mars PAPPA KOMMER PÅ BESÖK
16-18 mars PHEONIX (basket)
13-22 april SVERIGE

Jag har bokat allt förutom Pheonix för att jag är inte säker på att jag ska åka dit än, kanske blir en resa till Detoit eller Washington DC istället för att kolla på Detroit Pistons. Vi får se, jag ska iaf göra mitt bästa för att se de spela en match.

Jag skulle även vilja åka till Portland som bara är 2,5 timma bort med bil. Så det borde gå att lösa :) och Las Vegas när mina kusiner är där på semester, måste bara kolla om jag har någon semester kvar. Jaja, vi får se. Jag måste spara pengar till min och Nathalies resa till Hawaii också :)


Kommentarer
Postat av: Stefan

Ska du vara hos din värdfamilj något mera?

2011-12-12 @ 21:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0