saknar er.

idag ar forsta dagen sen jag kom till USA som jag verkligen langtar hem. har haft korta stunder da jag lnagtat hem men det har gatt over lika fort som det borjade. jag har varit borta i 88 dagar idag, vilket inte ar alls lange. Jag borjar bli an vid att vara borta fran mina nara och kara men vissa dagar saknar jag er sa det gor ont.

jag vet inte varfor det ar en jobbig dag just idag, kan ha med ett sms att gora. ett smsm som jag har vantat pa lange. aven om det gjorde mig att langta hem var det exakt det som har gjort min dag idag!
jag vet att oavsett hur lange jag ar borta, om det ar en vecka eller 1 ar, sa kommer de vanner jag har hemma i Sverige fortfarande vara mina vanner nar jag kommer hem! for klarar vanskapen av 1,5 sasong som reseledare i Epten sa klarar det allt, och det gor det hela lite lattare!
Saknar och Alskar er mina fina vanner! (ni vet vilka ni ar)

Kommentarer
Postat av: gittan.lindgren

Tiden går fort. Snart är du hemma i kära Örby igen. Tittar du sen tillbaka undrar du vart tiden tog vägen.

Gittan / p-A

2011-12-04 @ 00:47:08
Postat av: Nathalie

Saknar dig min lilla julle<3

2011-12-04 @ 11:13:54
Postat av: Stefan

Vi saknar dej oxå men snart får du visa mej runt i den stora staden.

2011-12-04 @ 13:46:38
Postat av: Felle

Puss! <3

2011-12-07 @ 22:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0