one year has passed...

Idag ar det ett ar sen jag fick slanga mig pa ett plan fran Egypten for att aka hem och saga hejda till den personen som har betytt mest for mig under hela min uppvaxt och som fortfarande ar min allra basta van. Morfar har alltid haft och kommer alltid att ha den storsta platsen i mitt hjarta! Om jag kunde andra en enda sak i varlden sa skulle det vara att min morfar skulle finnas har med mig och fa uppleva allt underbart som jag upplever! det ar sa mycket jag skulle vilja visa dig och dela med mig av.

jag hoppas att du har det bra var du an befinner dig. Vi ses i Nangijala alskade!






Kommentarer
Postat av: Stefan

Tiden går fort.

2011-12-25 @ 10:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0