NBA

jag har under mina 4 dagar i Chicago lyckats proppa in mer basket i mitt liv! det ar NBA varje kvall som galler :) igar fick jag en skymt av Kinnas stolthet Jonas Jerebko, skoj! :) Jag ska boka flyget till Phoenix nar jag kommer hem igen. Ja men vad ska jag da gora ikvall, Jo men jag tankte kolla lite basket :) idag blir det till att borja med New Jersey Nets och Atlanta Hawks, sen Boston celtics mot Miami heat for att avsluta med Utah Jazz mot Los Angeles Lakers :)

Jag uppdaterar er om min vecka nar jag ar hemma igen. Nu ska jag slanga mig i soffan. Det enda som saknas ar en pase OLW chips och min familj (skulle aven funka utmarkt med min Seattle familj)


Cheers!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Boka flyg och kom hit. Här är det SALTA PINNAR och ICE AGE 2.

2011-12-28 @ 19:00:04
Postat av: Julle

jag kommer i april, racker inte det?? :) spara lite salta pinnar till mig vettja!

2011-12-28 @ 19:04:36
URL: http://juliakjellberg.blogg.se/
Postat av: Stefan Kjellberg

Kan ta med mej 1 mars

2011-12-29 @ 07:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0