lazy sunday and Luciabuns

idag har jag tagit det lugnt mestadels hela dagen men jag har ändå fått lite gjort :) har bakat Lussekatter, 44 stycken blev det. Så ikväll ska vi äta pepparkakor, lussebullar och dricka glögg. jag har även städat och tvättat. känns skönt att ha en söndag hemma, en slappsöndag. familjen är inte hemma så det är lugnt och skönt i huset och jag passar på att planera lite inför min tripp till San Francisco i Januari. ska boka flyget imorgon eller ikväll, min dator hänger sig varje gång jag testar så måste låna familjens.

Hm, helgen som gått har bara flugit förbi. Känns som det är fredag, jobbig känsla... Ja vad har jag gjort. i fredags efter jobbet så åkte jag ner till Downtown för att möta upp Therese och handla julklappar. Hittade det mesta, men hittade även lite kläder till mig. Bla klänningen jag ska ha på bröllopet i april :) skönt att ha det klart. Lördagen bestod även den av julklappsshopping, jag hittade det sista. eller nej jag måste åka till en chokladfabrik och köpa det sista men ska göra det så nära inpå jul som möjligt :) Igårkväll hängde jag med grannarnas barn (föräldrarna var på middag) vi bakade kakor och kollade på smurfarna. VI kom alla 3 fram till att vi väldigt gärna skulle vilja ha en smurf som husdjur :) haha! kom hem vid 1 inatt och då fick jag för mig att läsa, knäppskalle kan man ju tänka såhär i efterhand. jag vaknade med sprängande huvudvärk (har det fortfarnade) och är trött så jag vet knappt vad jag pysslar med. haha. blir en lugn kväll och sängen tidigt ikväll. Har mycket att göra imorgon dessutom, så det är bra om jag är utvilad.

Nu ska jag vila lite, natti natti!



Mitt mästerverk :)



Lagom sleten Julle efter bak i 3 (!) timmar!




Kommentarer
Postat av: Stefan

Fint bak. Kan du spara en eller?

2011-12-08 @ 20:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0