holiday.

Om 3 timmar ungefar bar det av till Chicago :) ska bli skoj att komma dit igen och fa traffa alla. jagoch kusinen fick dock den briljanta ideen att vi skulle halla oss vakna hela natten for att jag ska sova gott och somna snabbt pa flyget. Det har val gatt sadar, jag tog mig en nap vid 1 och nu tar han en precis innan vi ska aka :) kvallen har bestatt av att spela Wii, jag maste ova om jag ngnsin ska kunna kla ngn pa detta! nar jag kommer hem i april kan grannarna rakna med besok fran mig :) jag ska aven borja ova nar S sover mitt pa dagen (dock bara om lgh som vi hyr ut ar ledig for wiit ar dar ute) jag har gett mig fan pa tt jag ska kla honom nasta gang han kommer pa besok!!

kommer antagligen vara ganska dalig uppdatering nar jag ar i Chicago, vi far se!

God Jul och Gott Nytt Ar pa er!

Kommentarer
Postat av: Stefan

God jul gott nytt år från ÖRBY.

2011-12-23 @ 23:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0