christmas.

jag har idag firat den mest annorlunda julen i hela mitt liv. kanns konstigt att inte vara med nagon nara van eller familjemedlem pa jul, det ar nog inget jag kommer gora igen. aka bort till vanner som man inte kanner jattebra over jul. Det blir bara konstigt. desutom ar halva familjen som jag halsar pa sjuka och det ar de jag kanner bast. sammanfattar julen 2011 som trevlig, konstig och en juldagsmorgon fylld av tarar.

kvallen avsultades iaf pa ett grymt satt! NBA basket. Bulls mot Lakers. mycket bra match dar Bulls avgjorde med 4 sekunder kvar att spela. jag satt som pa nalar och jag tror resten i sallskapet tyckte jag var konstig, men det ger jag blanka fan i :P

Langtar till Seattle, sa mycket att jag funderar pa att boka om min flight...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0