CHICAGO.

sa nu var jag framme i Chicago. min favoritstad, som iofs har fatt konkurens av Seattle :) kom fram vid 12 tror jag, och vantade lite pa flygplatsen innan Jackie och hennes son kom och hamtade upp mig. Jag var trottare an trottast sa bestamde mig for att ta en nap efte rlunch, det resulterade i 3 timmars somn. vilket jag tror var en bra ide och ngt som min kropp verkligen behovde efter natten som inte inneholl sa mycket somn :)

Kom nyss hem fran en julfest med Jackies gamla jobb. Massa manniskor som jobbar med att animera reklamfilmer och filmer. Ja det var trevligt men alla som var dar var speciella. Nu vantar sangen, antar att det blir en tidig morgon imorgon. Har ska firas jul pa amrikanskt satt :)


Merry Christmas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0