are you guys his parents??

kan undra hur manga ganger under mitt ar som au pair jag kommer fa den fragan. Idag var jag och S kusin &  hamtade honom pa skolan (aven lamnade) alla mammor kollade konstigare an vanligt pa mig och tankte sakert vem ar den dar snubben som hon har raggat upp?? vi stannade efter skolan och lekte i lekparken. Jag, kusinen och S. Da kom en annan grabb ur hans klass och lekte med oss. Mamman fragar da. Ohh so youre the parents of S? Ohh no were not. haha! Kusinen ar 26 tror jag och han ar inte ful om jag sager sa. Men vad tror de?? foraldrar i detta laget ar konstiga, for 4 manader sedan var det en annan blond tjej som lamnade och hamtade S pa skolan varje dag... oj nej men helt plotsligt sa bytte han mamma! far alltid konstiga blickar av foraldrarna (som antaligen inte vet att jag ar au pair) men idag slog alla rekord! jaja, nog om det...

ikvall ska vi pa svenskt julbord. Mina vardforaldrar, S, jag och kusinen! Ska bli skoj som attans, jag undrar vad det bjuds pa :) det har varit en valdigt svensk dag idag med pannkakor till lunch, singoalla kex till efterratt och sa julbord till middag! :) Ikvall blir det film med kusinen (om nej men han igen) och Elin min lilla skaning!

Helgen bjuder pa bade roligheter och trakigheter. Kanns som att idag har varit egrymt bra dag, en vuxen att snacka med hela dagen :), pannkakaor till lunch, ett underbart humor pa S och dagen avslutas forhoppningsvis med en god middag och fast 5 ikvall :)

Imorgon kommer trakigheterna, iaf pa kvallen. vi ska ha hej da middag for Rebecca! en av de tyska tjejerna som kom hit samma dag som jag har bestamt sig for att aka hem.. det kanns tungt som fan, jag kommer sakna henne! <3 love you girl!

sondag blir nog lugnt och sen bio pa kvallen, Sherlock Holmes, med Elin och kanske ngn mer. ingen aning an! :)

CHEERS!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag har ett sakna Julia moment!<3

2011-12-18 @ 01:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0