mindre än en vecka.

nu är det mindre än en vecka innan jag åker till Usa för att gå på Au Pair skola i NY i 5 dagar innan jag flyger vidare till min värdfamilj. Vill så gärna träffa de nu och se vad det är för en familj som jag ska bo hos mitt kommande år i Usa :)
det är mycket som ska göras innan jag har tid att åka iväg. Jag ska träffa alla mina fina vänner och säga hej då, vilket inte känns jättejobbigt med tanke på att jag är ganska van vid att säga hej då. Om man tänker att ett år går fort blir det enklare ändå. Jag är en person som i vanliga fall inte gillar att ta farväl, men när man jobbat som guide så blir det många tårfyllda farväl men lika många kära återseenden! det jag tycker är bäst med alla dessa farväl är att jag har redan sagt hejdå till många av de som skulle bli jobbiga, mina vänner i Egypten och inte för att jag är glad  på något sätt över att min morfar inte finns på jorden längre men det jobbigaste av alla farvälen slipper jag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0