living the dream.

jag lever i en dröm. att kunna resa såpass mkt som jag ändå gör är min dröm. att få för sig att nej men jag saknar egypten och alla mina vänner där nere alldeles för mkt för att klara ett år i Usa. så man åker dit en vecka istället för att sitta hemma och längta. det är det jag gör just nu, ligger i min säng (kallar det så för jag sov här sist för 4 veckor sedan och efter det har bara katterna lånat den) hos malin och ramy. kom nyss hem från jenny, kollade in hennes nya fina lägenhet och har varit på stranden varje dag i snart en vecka :) jag vill verkligen inte lämna detta än, men man uppskattar det mer om man är borta från det ett tag.

kommer sakna ihjäl mig efter alla underbara människor jag känner här nere men livet måste gå vidare och jag har kommit på att jag vill bo i Usa ett år så då får man lämna något annat för att upptäcka nya saker.

och trivs jag inte så har jag alltid något att komma tillbaka till. en av mina egyptiska vänner sa till mig sent igår kväll Julia I dont think America is something for you, see you in december again! och visst han kanske har rätt, och har han det är jag inte den som är den, utan att jag åker tillbaka hem till Egypten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0