12 dagar var det någon som sa.

Oj, 12 dagar är det kvar tills jag åker till NY. det är lite och jag har massor kvar att göra innan jag kan åka. Imorgon är jag ledig och då måste allt fixas för nästa vecka är det inplanerat träffar varje dag med mina fina vänner :)

förrsten så är det någon vänlig själ som har skickat paket till mig. har fått en avi och är väldigt nyfiken. ska hänga på låset imorgon när Kupan öppnar för att se vad det är för något spännande :) kan även vara så att jag har beställt något käckt som jag inte kommer ihåg :P haha! uppdaterar er imorgon om vad det är för något.

Prio ett efter att hämta paketet är att är att skriva klart packlistan och sen provpacka och prio 2 är att hämta linser och p-piller. Måste pricka av lite på min att göra lista som jag tycker bli längre och längre för varje dag som går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0