avalon restauragen, göteborg

Jag var på en restaurang i Göteborg förra torsdagen och det gick sådär bra när vi skulle betala, läs gärna mitt klagomål nedan! Jag är ARG

Mitt namn är Julia Kjellberg och jag var på er restaurang och åt den 2 september 2010. Vår nota hamnade på 1206 kr och mina vänner betalade 500 kr var kontant och jag skulle betala resten med mitt kort. Kvittot jag fick in och skrev på var på 206 kr men när jag senare kollade mitt kontoutdrag var det gjort 2 uttag på er restaurang. Det första på 206 kr och sedan ett andra på 1000 kr. Jag ringde då givetvis upp direkt när jag såg detta och blev bemött på sämsta sätt, personen som svarade var otrevlig och i princip dumförklarade mig eftersom jag ringde på fel tid (mitt under service), hade jag bara fått ett svar som vi har väldigt mycket att göra just nu kan du återkomma imorgon hade det inte varit några problem alls men nu blev jag ännu mer irriterad och ringde upp dagen efter, fick då prata med en tjej (har tyvärr inte namnet på henne) hon sa då att det skett ett misstag, vilket jag inte köper hur kan man råka dra ett kort två gånger på olika belopp? hon skulle i alla fall sätta tillbaka pengarna direkt på mitt konto och det skulle ta 3 dagar vilket jag förstår. Detta samtal var på måndagen den 6 september 2010 eftersom restaurangen var stängd på söndagen. När jag igår kollade mitt kontoutdrag igen hade jag fortfarande inte fått några pengar och blev lite irriterad eftersom det handlar om ganska mycket pengar (för mig). Jag ringde då upp restaurangen igen och pratade med en jättetrevlig tjej, Josefine, som sa att hon skulle kolla upp detta och om inte pengarna var insatta skulle hon fixa det. Vaddå inte insatta, jag skulle ju haft pengarna på mitt konto igår!

Jag tycker det känns konstigt att jag för det första blivit bemött som jag blivit och att det ska vara så krångligt att hjälpa mig, det är ju trots allt inte jag som har gjort fel.

Jag vill givetvis ha en förklaring om varför det har blivit som det har blivit!


Kommentarer
Postat av: Mist Stockholm Ingelsta

Hejsan! Kika gärna in på vår makeupblogg, och var gärna med i vår tävling där du kan vinna en helstyling, i form av makeup och hår! Allt görs av professionella makeupartister och hårstylister! Ha en fin dag!

2010-09-15 @ 14:06:55
URL: http://mistingelsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0