valborg, födelsedagar :)

Igår var det valborg och som för alla från det ställe jag kommer från och norrut så åker man till VARBERG, för det är där allt händer. Eller det är så va? Haha, nja jag hade iaf en anledningn till att åka dit, min kära Hanna har fyllt år och hade födelsedagsfest :) Trevligt att träffa gamla gänget igen, det var alldeles för lääänge sen.

Dagen spenderade jag tsm med Jebre i varbergs butiker, köpte dock bara en tröja, på rean :D Stolt över mig själv. Kollade även in hennes nya lya. Hälsade på Emma och Agge på jobbet och sedan åkte vi hem till Agge för att göra oss redo för kvällen. Anna hämtade upp oss och vi körde racer till Hanna.

PÅ dagen gjorde jag ngt enligt vissa jävligt dumt men enligt mig inte alls dumt. Det blev visst en piercing till. Opps!  AJ!

Ja såhär ser det ut... (Ringen som är ny)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0