Snart drar jag iväg...

tills världsmetropolen Löddeköping! :P Jag ska åka och hälsa på min älskade Nathalie innan hon drar vidare till Turkiet. just för tillfället ångrar jag så in i helvete att jag inte tackade ja till erbjudandet i Turkiet. Men det ska nog ändra sig, haha...

Idag har jag varit på dansuppvisning, det var bra! :) men lite jobbigt med alla dessa små barn som inte har ngn koll på vad de ska göra eller ens vad de gör.. Åhh där är ngn jag känner, jag borde nog vinka (även fast det är mitt i dansnumret) Men de som var lite äldre var riktigt riktigt duktiga! :)

Nä nu måste jag locka upp lite på mitt rum och sen väntar packningen för min natt i lödde! :)


Kommentarer
Postat av: Natha

men gumman du är så välkommen såå! vi behöver en julle här! eller jag iaf=) älskar dej

2010-05-19 @ 00:31:46
URL: http://nliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0