SHOPPING

Idag begav jag mig mot Borås och en shoppingrunda i regnet. Det var trevligt, synd bara att ingen kunde följa med och jag fick åka ensam. Men det var rätt skönt att bara kunna gå in där jag ville och kolla på det jag ville och sen gå igen, ingen att vänta på, ingen att ta hänsyn till :) Hade ju dock inget smakråd till det jag provade. Fick med mig lite grann hem :) Och det viktigaste med turen till Borås var att jag skulle köpa mig ett par vita converse, jag hade gett upp hoppet när jag gick in i den allra sista sko affären, InterSport i Knalleland, för att fråga efter vita converse i strl 36. När killen säger Jajjemen det har jag, blev jag helt överlycklig! :) ENDA affären i denna del av Sverige som hann få en leverans innan de tog slut :) Jag är den lyckligaste människan på denna jord.
Här kommer lite bilder på vad jag har köpt, orkade dock inte fota så jag tog från Gina Tricots hemsida, det fattas dock bild på en röd/vit randig tunika, jag hittade ingen....

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0