bakisdag

Gårdagen spenderades mestadels i sängen, inte för att jag var bakis men det var ändock dagen efter och då får man det :) Kom väl hem vid 13 eller ngt och då serverades middag, GOTT. Solade lite också i det fantastiska väder som vi hade här hemma i Sverige igår, det är sådana dagar jag trivs i Sverige och inte vill åka någonstans men sen kommer de tråkiga dagarna då jag kollar resor :P.

På kvällen kollade jag på c/o SEGEMYHR med richard, hela första säsongen :) Såå skoj...

Idag har jag inte gjort jättemkt, men ändå litegrann. Har varit inne i kinna och fixat lite, bla min nya klocka som jag fått i försenad födelsedagspresent :) Hälsade även på Mormor och Morfar, kunde ju haft roligare. Ikväll blir det badhuset och bastu :)

                                                            



Kommentarer
Postat av: rebecca

HAHAHA segemyhr första säsongen är såå jääävla klockren! Fy fan vad jag älskar Anton!!!!

2010-05-10 @ 22:45:38
URL: http://rebeccathell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0