älskade badhus

Gårdagskvällen spenderades i det älskade badhuset, Kaskad :) Shit va jag har saknat det, tror inte att någon förstår hur jag kan sakna det, men det är faktiskt sant, älskar att bara sitta där och titta :D Men igår var det jobb som gällde, hade simträningen. Det har jag också saknat, men nu kan jag inte ha så mkt träning på ca 4 veckor då jag ska jobba varje dag då vi har träning. Men jag ska jobba på badet så jag får iaf vara där, ska ha simskola så det blir lite samma sak iaf.

Morgonen idag spenderades även den på badhuset, det var dags för möte med chefen angående jobbet i sommar som simlärare. Allt gick bra. Men jag var sååå TRÖTT. fattar inte hur jag kan va så trött som jag är, det är helt sjukt. Sover hur mkt som helst, men ändå är jag jättetrött hela tiden. Jaja, det är väl ngt syndrom jag har. haha. Nej tror jag sover lite för mkt, men det är ju sååå skönt att när klockan ringer stänga av den och somna om.

Snart ska jag iväg till Anna och jobba lite grann. Vi ska på modevisning i varberg, det ska bli skoj. Hon jag och Emelie ska ner och kolla in esteternas projektarbetsredovisning som detta år är i form av modevisning. Hoppas du har gjort massa fint nu Elin :) Det är den tjejen jag känner, hennes syster och jag har gått i samma klass i 9 år och umgåtts väldigt mycket förut. Skoj att hon bjöd in mig, hade inte haft en aning om det annars.

                                                            
                                                      Mitt älskade badhus på bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0