Västkusten ...

västkusten brukar jag alltid kalla för bästkusten, men INTE just för tillfället. Vädret är helt värdelöst, det har öst ner regn HELA dagen! och det är inte skoj att sitta i en lägenhet en hel dag. Så jag och Anna trotsade vädret och gav oss ut på stan =) trots regn och kyla så var det ganska mysigt. Vi åkte även runt med det lilla tuff tuff tåget och fick en guidad tur runt om i Lysekil på hela 55 minuter, ngt jag tycker var synd var att guidningen var inspelad.. Sicken glassigt jobb, det hade väl vem som hellst klarat av, funderar på att skicka till Lysekils kommun nästa sommar och säga att jag kan guida istället.. kanske kan bli lite tjatigt iofs, haha. köra samma guidning typ 15 gånger om dagen! Men det ska jag nog klara av :P

Snart åker jag till Turkiet igen på semester, bara typ 2 veckor kvar  =) har inte bokat ngt än men det gör jag väl dagen innan eller något. detta för att ÄNTLIGEN få träffa min älskade Nathalie och Emily <3

Jag behöver Nathalie här hos mig nu, behöver ngn som förstår mig! <3

xoxo Julle

Kommentarer
Postat av: Natha

jag finns här gumman!!! å jag kan knappt vänta tills det att du kommer hit igen=) älskar dej min plutt<3

2010-07-30 @ 00:13:03
URL: http://myguidelife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0