Egypten - paradiset

Egypten är fantastiskt och jag vill inte åka hem!

Ikväll ska vi ha middag för en av våra lokalguider som fyller år : ) Jag har ordnat och donat med det en stund diag, hoppas nu det blir bra. Har bara inte köpt ngn tårta än, hopaps bageriet är öppet när jag kommer dit lite senare :) Vi har köpt en kanonpresent också, jag elin och malin. Jag har iofs inte sett det än men ja elin har ju stil så jag förväntar mig att det är finfint! <3

Idag har jag inte gjort allt för mkt, haha. Haft hotellbesök där det inte hände jättemycket och sen office där det inte heller hände jättemycket så jag har hunnit börja med sammanställningen till den guidemanual jag ska göra inför nästa säsong med info om ALLA utflykter. Alla guiderna samlar info och ger till mig som ska sammanställa allt :)

Saknar er där hemma,

                                                        "Nemo saltat sobrius"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0