nytt på g.

Nu är det nya saker på G i mitt liv. Jag fick ett mail för några dagar sen av min chef i Turkiet, frågan löd kan du komma till TUrkiet och jobba i 1,5-2 månader innan du åker till Egypten? Efter några dagar med eftertanke bestämade jag mig för att testa något nytt och jag åker till Turkiet :) Så den 09.09.10 bär det av. Även om det inte är destinationen jag vill till just för tilfället vet jag att Trukiet kommer göra att tiden går snabbare än om jag befinner mig i Sverige så snart snart snart kommer jag få åka hem till Egypten! Detta gör jag efter ca 1 veckas semester i Sverige och den 22.10.10 åker jag ÄNTLIGEN ner igen! :)

Annars händer det inte så mkt spännande i mitt liv just för tillfället, I helgen ska jag på en surprise resa med Anna, jag har INGEN aning om vad vi ska göra, berättar mer när jag kommer hem.

Jasmine, he english version is down a bit :) Only for you!

xoxo Julle

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är go du :)

2010-08-12 @ 05:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0