home sweet home.

Äntligen hemma igen efter fem mycket intensvia dagar med Anna hos Karin i Lysekil. Vi har haft det bra men kunde haft det så mkt bättre om vädergudarna varit på vår sida. Igår och idag har det varit fint väder, men va hjälpte det att det inte öste ner idag =( TYPISKT att det är fint väder när vi skulle åka buss hela dagen.

På tal om buss resan, sicken rent ut sagt IDIOT som körde mellan Lysekil och Göteborg. Jag blev helt tagen av att någon som jobbar med service och till viss del turism kan vara så fruktansvärt otrevlig. Han skrek och gapade, stressade gäster och inte nog med det, när vi var framme i Torp, tror jag det var, så var bussen full och de som väntade fick ta en ersättningsbuss. Den buss vi befann oss på skulle fortsätta köra och framför bussen var det kö för de som skulle på den andra bussen. Chauffören bad då dessa flytta på sig kanske 2 gånger. Det var ändå någon som inte hörde, bland dessa en äldre dam, chauffören börjar köra och stöter till henne, hon skriker till och säger va fan håller du på med? svaret blev du får väl lyssna bättre, jag har sagt till 2 gånger som en jävla idiot att ni ska flytta på er. (ofta det var hennes fel att hon inte hörde!!!) efter detta kör vi iväg och han säger då högt fast för sig själv Jävla kärring! jag reagerer såklart och säger vaddå det var väl inte hennes fel att hon inte hörde, står det någon framför bussen kan du ju inte bara köra! jag får ungf samma svar, jag sa ju till flear gånger! Någon längre bak i bussen blir irriterad och skriker HON KANSKE VAR HÖRSELSKADAD!!! Brev ska skrivas till västtrafik, det är ett som är säkert!!

xoxo Julle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0