: ) : ( : /

Blandade känslor! haha, orkar inte förklara. Båstad brudarna och brorsan ni vet iaf : ) Nåja! idag har jag haft en fruktansvär dag i skolan men mongo lärare. Hon är så jävla otrevlig, helt sinnes. Det ska hon få veta också, när hon får utvärderingen som hon har bett om, det var det sämsta hon gjort hittills :P  hahah! eller vad säger ni? Såga henne? JADÅ!

Idag har jag varit riktigt duktig, har gjort kalrt nästan hela mitt examinatinsarbete. : ) Så nöjd! hade bestämt att INTE göra det i sista sekund denna gången :P och det gjorde jag inte. Sen var det bowling och drinkar, drinkarna var goda, de i baren snygga JADÅ, och bowlingen avslutades med ja ett 20 tal övertramp för att jag tröttnade:  P haha!

Snackade lite med Nathalie idag och Emma med för den delen, va fan är grejen med att de vi tjejer inte tkr om och som vi tkr har ett lita wierd utseende, det är de alla killar vill ha? Hmm, jaja. ngn som har ngn fundering så kommentera gärna : )

"Dum spiro spero"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0