: ) Hade lite tid över!

Jag utmanar: Felle, Emma, Nathalie och Magdalena : )


1. Hur gammal är du om fem år? 25

2. Vem var den sista du träffade? Mamma och Pappa

3. Hur lång är du? 160 cm

4. Vilken var den senaste film du sett? Sällskapsresan

5. Vem ringde du senast? Mormor

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Ring mig! : ) Till Pappa

7. Vad är dagens planer? Städa, åka tåg

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vem jag vill kontakta

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos

10. När såg du senast din mamma?Idag.

11. Vilken ögonfärg har du? klarblå

12. När vaknade du idag? 07.45 av hundens krafsande mot dörren

13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat en katt? Nej

14. Vilken är din favoritplats? Rhodos och Hurghada, Morfars knä, i mina vänners sällskap är alla platser bra!

15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jobbar inom turismbranschen utomlands, har förverkligat mina drömresor, hittat rätt.

17. Vad skrämde dig som barn? 1! 2! 3!

18. Vem fick dig att skratta senast? Mattias

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på hur varmt det är.

22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre, gärna fler.

23. Hur många landskap har du bott i? Tre, Västergötland, Halland och Skåne.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota

26. Är du social? Ja, det skulle jag nog säga att jag är. Väldigt social.

27. Vilken är din favoritglass? Banan och Banan/Choklad

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Flytta till Egypten.

29. Tycker du om Kinamat? Ja, det är helt okej.

30. Tycker du om kaffe? Nej inte kaffe, men cappuccino.

31. Vad dricker du till frukost? Vatten eller Mjölk

32. Sover du på någon särskild sida? Höger

33. Kan du spela poker? Nej

34. Tycker du om att mysa? Ja!

35. Är du en beroendemänniska? Nja, skulle va att ha någon i min omgivning hela tiden isf.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Inte en enda.

37. Vill du ha barn? Nej

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och Tyska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja : /

40. Föredrar du havet eller en pool? Beror på vrf jag ska bada. Simma = Pool, Bada = Hav.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Skor och Kläder

42. Äger du dyra smycken? Det beror på vad man jämför med

43. Har du någon gång testat narkotika? Nej!

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Popcorn

45. Vem är den roligaste människan du känner? Mackan

46. Välj ett ärr på din kropp? Har bara ett på tummen, efter en kniv!

47. Vad har du för ringsignal? Rap das armas

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja

49. Flirtar du mycket? Vet inte,

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hos Klara

51. Kan du byta olja på bilen? Nej, det är inget för mig.

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej

53. Vilken var den senaste bok du läste? Sommardöden

54. Läser du dagstidningen? Borås Tidning

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Nja, dansar och dansar.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix Megapol

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En To do list för nästa vecka

59. När var du i kyrkan senast? Samuels dop, eller?

60. Vilka personer utmanar du? Felle, Emma, Nathalie, Magdalena! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0