8 juni 2009

Julles nya liv börjar ta form : ) Jag jobbar och står i nästan varje natt eller tidig morgon och sedan åker jag hem och sover! Såå skönt : )

GR09 (till viss del) jag vill bara att det skabli måndagmorgon igen, och att allt ska vara som vanligt, jag tar min promenad mot drivan och möter Emma i den silvriga audin, vi åker och hämtar Nathalie vid ICA och sen Hulle och Lina vid lilla ICA. detta har varit min vardag ett bra tag nu, och jag vill inte att det ska ändras. Just nu känns det som att vi bara är ledig lite extra länge från skolan men att vi snart ska tillbaka igen, men tyvärr är det så att tiden med GR09 är över. bara tanken på det gör mig helt tårögd och nedstämd. men sen slår tanken mig att de jag vill träffa de KOMMER jag att träffa oavsett det är planerat eller inte. den tanken gör mig glad igen. Året tillsammans med er har gett mig så otroligt mkt. <3 Love
you! ( not everyone)


"What goes around comes around!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0