14 juni 2009

Har nyss vaknat eller ja nyss och nyss. Har hunnit med att ligga en stund i solen också innan den försvann..

Måste vara lite sorglig i även detta inlägg. Pratar med min vän Zelly som vi jobbade tsm med när vi var i Egypten. Hon ´var inte bara vår chef utan blev en väldigt nära vän. Igår spelade Andrey bla på ShADE och jag insåg precis hur jävla mkt jag saknar Egypten och alla vänner där nere. Det är inte klokt, vrf lämnar man något som man trivs så bra i? Jag måste vara helt dum i huvudet. Men men, det är inte så lång tid kvar tills jag kommer tillbaka ner igen : ) 15 oktober, då jävlar : ) haha!

Imorgon ska jag till Uddevalla för att hälsa på Brorsan <3 : ) Ska bli grymt skoj att träffas igen. och på onsdag ska jag ner till SImrishamn "Simpan" för att hälsa på Mattepatte <3 och förhoppningsvis Emma <3.. Så veckan blir fylld av resande till nära och kära men framförallt glädje och antagligen endel tårar! Matte du får förbereda mammsen på att Julle kommer, då blir hon nog glad : )

Love Julle <3

"Kom ihåg mig då!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0