12 juni 2009

såg att Emma hade bloggat och insåg att shit jag vill också skriva. Sen läste jag hennes, och kände jag måste härma henne lite : )

Vi i valrossklubben kommer alltid hålla ihop, oavsett var vi befinner oss. Nu är vi utspridda i Turkiet, Örby och Simrishamn. Detta är lååååånga avstånd men ändå känner jag att det är ni som har den största platsen i mitt hjärta. Jag älskar er tjejer. Men men nog om det, det var inte det jag skulle härma emma med, det var det här med klubben, Vi har gjort så sjukt mkt tsm under detta året TORKAT TÅRAR, VARIT PÅ AKUTEN, VARIT FULLA, BRÅKAT, SKRATTAT, GJORT DUMMA/BUSIGA OCH ROLIGA SAKER, VARIT HATADE, VARIT ÄLSKADE, ÄLSKAT OCH HATAT, SNACKAT SKIT MEN JAG TROR FRAMFÖR ALLT FOLK HAR SNACKAT SKIT OM OSS!
Detta är ngt vi har hört att folk tkr är en dålig sida med oss, men va fan vi står ju för det om ngn undrar sen och då gör det INGENTING! Tjejer, ni betyder allt för mig, och vore det inte för er skulle jag ALDRIG vara den jag är idag! <3

"Du är svår att leva utan, jag är svår att leva med"

Kommentarer
Postat av: Emma

Det stämmer så bra, vi har snackat skit, men tror fasen att folk har pratat MINST lika mkt skit om oss! =P Året i Båstad har nog gjort oss alla till de vi är idag och det har påverkat oss alla i högsta grad! <3

2009-06-13 @ 07:15:45
URL: http://emmawesterlind.blogg.se/
Postat av: Felicia

Oh yeah, das stimmt helt klart! :P all kärlek till klubben i våra <3

2009-06-13 @ 15:45:15
URL: http://fellan.webblogg.se/
Postat av: Magda

Halloj, visste inte att du hade en blogg!!! haft det länge? visst är det kul???? kolla in mib blogg senare Samuel var på Monster jam i går lördag.

Kram

2009-06-14 @ 11:41:44
Postat av: julia

Emma och Felle jag kan bara hålla med!

Magda jag har haft den ett bra tag, men det har varit lite sådär med uppdatering och alla har inte fått veta adressen. haha! Ja det är jätteskoj : )

2009-06-14 @ 14:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0