Världens lyckligaste

Jag tror jag är en av världens lyckligaste, eller iaf just nu och igår kväll : ) Jag fick mail från Selma på Detur där det stod att jag får åka till Egypten. : ) WIIHOO! Im going back. Det är bara en liten sak som gör mig lite nervös fortfarande. Hon vet inte var jag kommer jobba än, om det är i Hurghada eller i Sharm el Sheik. Och ni kanske tänker det är väl inte så stor skillnad, Nej det kanske det inte är MEN jag har massa underbara vänner i HRG som jag vill åka tillbaka till. Det är en gigantisk skillnad. Jag älskar verkligen HRG och jag vill inget annat än att åka dit.

Så den 23/9 bär det av mot Egypten : ) Men som sagt vet inte vart än, uppdaterar så fort jag vet ngt.
Ikväll ska jag fira min tripp med Lisa och Henke : )

"Nemo Saltat Sobrius"

Love Julle

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis!! Jag önskar dig all lycka till :D

2009-07-30 @ 00:09:01
Postat av: Felicia

"... nisi forte insanit."



Grattis snäckan :) Imorgon hörs vi på telefonen och då får vi prata ut om detta!! Men som sagt, grattis<3

2009-07-30 @ 00:29:52
URL: http://fellan.webblogg.se/
Postat av: sabbe

Hej, jag såg att du jobbar för detur i egypten. Jag ska på interjuv hos dom nu på tisdag, har du några tips? Har hört att den är på engelska. Wanna tell me hur interjuvn fungerar?:)

2010-01-17 @ 17:20:09
URL: http://sabrinmahjoub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0