TiondeJanuariTvåTusenNio

runt 20 igår kväll får jag väl säga fick jag och Nathalie ett infall och lånade martinas bil och åkte till HBG för att umgås med Emily och Felle : ) Myspys, det blev till slut bio efte mkt stress och en powerwalk för felle : P Australia, grymt bra film, ngn som vill gå så kan jag följa med, igen! en sån film man kan se om och om igen och ändå gråta till slutet! Fast idag höll jag mig riktigt bra, fälldes nog bara ngn enstaka tår, skrattade mest åt Blondinbella wannabe som satt bredvid mig med sin pojkvän! : P haha, natha vad säger du?haha! Vi kan alltid se ngt positivt i allt som händer, eller iaf nästan. Flabbade när de sköt osv : ) det är du och jag det. Imorrn är det fyllefest hemma hos oss, som vanligt! : ) Ska bli skoj, var ett bra tag sen det var fest i Båstad nu.,

nej nu ska jag sussilura : )

"Jag har varit med om dig, jag kan ALDRIG förlora dig!"

Kommentarer
Postat av: Felicia

Powerwalk kan man lugnt säga, men desto mer onyttigheter till kvällen får det bli! Tack för igår! Vi ses snart hjärtat! <3

2009-01-10 @ 16:14:06
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0