SjundeJanuariTvåTusenNio

Jaha, så var jag tillbaka på den plats jag saknat i 5 veckor. Men just nu känns det inte så jävla bra. Jo det är kanon att träffa alla igen, små bråka lite med Niclas, Snacka med E, N, F, E igen. Grabbarna har jag åsså saknat. Men just detta som jag snackat om en hel del här i bloggen, det känns inte så bra : / Jag vet vad jag vill men jag får inte det jag vill och det stör mig ngt så in i helvete. Hatar att inte få som jag vill. Kanske just i detta fallet är bra för mig, men det inser jag inte förns om ett bra tag. Vet att jag sagt att det var över, men så var det tyvärr inte. Eller ja tyvärr och tyvärr beror på hur man ser på saken. Jaja, nog om detta jag ska nog klara mig : )

"Jag lever på hoppet, sa grodan utan ben!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0