skidor - min nya älskling

Jag har idag gjort det jag lovat mig själv att aldrig göra! Åkt skidor - och jag måste ta tillbaka mina tankar om detta, jag älskar denna sport, trots att jag har vridit mitt knä men det gör inte så mkt. Jag måste säga att detta är ngt jag ska göra igen : ) Fan  va skoj det var, jag vet att alla mina vänner hemma kommer få en chock för jag har ALLTID sagt  - Hur fan kan man betala för att åka och frysa?? - Men det gjorde man definitivt inte. Inte nog med att det var grymt skoj, jag hade med mig my love Felle, Gurra G och the best skilehrer (hej blandning av språk) ever Niclas. Trots att jag såg ut som ett danskt luder enligt honom i vissa delar av min skidåkning för att jag inte böjde på mina ben tillräckligt mycket så är han lätt den bästa och han har lärt mig mycket : ) Tack love!

Nej men nog om detta, nu ska vi ha alla hjärtans dag middag <3 Mysigt, bara GR09, det fattas dock ngr av mina favoriter! Ni vet vilka ni är! LOVE!!! <3

With a lot of love Julia

Kommentarer
Postat av: Felicia

All kärlek till dig, tack för idag! Du var så duktig så<3

2009-02-14 @ 18:24:31
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0