tjugosjunde oktober tvåtusenåtta

SJUK : / har feber och är allmänt hängig, jag vill inte va sjuk när jag inte är hemma hos mamma och pappa. Man blir så ynklig trots att man i vanliga fall inte vill åka hem, mitt nya hem är i Båstad, men det är ngt speciellt med Mamma och Pappa när man är sjuk. det går inte göra ngt åt det. jag hoppas att detta går över snart, för jag har inte tid att va sjuk, så jävla mkt att göra.. Disskuterade detta innan med mamma och hon tror att det är därför jag blir sjuk, för att jag aldrig tar det lugnt så när kroppen inte orkar mer blir jag sjuk så jag tar det lugnt ngr dagar..

Nathalie och Emma  är på bio, synd brudar att inte jag kunde följa med : / får ta det en annan gång:  )

<3 Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0