tjugoåttonde oktober tvåtusenåtta

Fortfarnade sjuk, : / feber och allmänt hängig, vill bara åka hem till ÖRBY så mamma och pappa kan ta hand om mig, men nej det går inte. ¨Men om jag fortfarande mår lika dåligt imorrn ska jag försöka få de att hämta mig, finns ingen anleding att ligga här och va sjuk när jag ändå ska hem i helgen. Jag måste bli frisk eftersom vi åker nästa helg, PRAG; BERLIN och DRESDEN shit va skoj vi ska ha : ) Ska bara bli frisk först, för jag vill verkligen inte missa nästan 1 veckas semester med er : )

<3 Julia

Kommentarer
Postat av: Felicia

Semester och semester... Men vi ska nog kunna ha SJUUUKT skoj ändå!;) hihi

2008-10-28 @ 15:49:23
URL: http://fellan.webblogg.se/
Postat av: Julia K

jaja, men va fan det är ju som en semester iaf! : )

2008-10-28 @ 16:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0