Svan

Jag och en nära vän hade i förrgår tror jag det var om svanar och deras äkta kärlek till varann. Eller ja annan kärlek kan ju också va äkta men inte livslång. Inte för alla iaf. Jag hatar att inse det som numera i min vardag är ett faktum! De som jag ser som min extra familj, har splittrats itu. Vilket gör mig otroligt ledsen! jag vet inte vad jag ska säga, sover inte, äter inte orkar ingenting.. Och då vill ni inte ens veta hur de som verkligen tillhör familjen är! Jag fattar inte. Jag ska fan bli svan i mitt nästa liv! : ) äkta och livsååååång kärlek! <3

Men nog om tråkigheter, jag är tillbaka hemma igen! BÅSTAD. i just love it, tyvärr var det inte så många från min klass nere nu, alla kommer typ imorrn, men va gör det. Jag hade ju SM att umgås med. eller haha, ja iaf skratta åt. de hade fest och jag körde :P Haha! Hatar fulla människor när jag  är nykter. haha. sååå jobbiga, och det värsta är att  jag antagligen är exakt likadan när jag är full : P haha! därför accepterar man det! : )


Natti Natti, nu ska jag hämta ngt fyllon! : ) Snart iaf.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0