Såå trött

Ja, jag är sjukligt trött idag. Det beror på att inatt var jag Emma och Nathalie ute på en liten tripp till akuten i Ängelholm, trodde vi. den visade sig vara stängd så vi fick köra vidare till HBG istället. Stackars Emma, tack för att du körde hjärtat! : ) De gjorde som vanligt ingenting på akuten, de hjälper nog fan bara folk som är döds sjuka. Iaf jag skulle gå till vårdcentralen idag. och tack gode gud att jag fick en läkare som verkade fatta. Han skrev ut medicin och så tog de en jävla massa prover som jag får svar på nu i veckan. Hoppas verkligen att de hittar något, vill bara bli frisk igen, få tillbaka orken : )

Igår kom alla hem igen, Mattepatte, Emma och Nathalie. Shit va vi tjatade massa skit igår : ) så kul att träffa er igen.. Matte är nog redan trött på att vi tjatar så mkt : P  men det är sånt man får stå ut med.

Nej nu ska jag sova, hörs kanske sen.  : )
<3 Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0