En dag som började sådär blev grym!

Vaknade upp imorse och var helt utmattad : / Det borde man inte va när man har sovit, jag kom dock på rätt snabbt vad anledningen till detta var,  jag hade inte sovit alls mkt under natten. Vaknade av att jag hade datan i knät och att både F och M hade somnat på var sin sida av mig och snarkade ljudligt. Jag sa till det att sluta snarka och de var tysta i kanske 10 minuter sen började det igen : / 04.15 vaknar jag igen och är helt slut, efter lite snack besätmmer sig F för att gå ner och lägga sig istället. skönt lite tystare och jag slipper ligga i skarven mellan sängarna : P 05.10 vaknar jag igen av att jag skakar, åh nej inte igen! Jo då. ett nytt "anfall" ringer Malin och hon kommer in och tar hand om mig : ) Tack!

Ikväll har jag Emma och Natahlie tjatat massa skit, haha som vanligt och så har vi faktikst pluggat. Känner mig jätte dukitg eftersom jag int epluggat särskilt mkt sen jag flyttade hit. Vi spelade även 2 rundor Cluedo för att vi någon gång i framtiden ska kunna klå F : ) Vi ska lyckas brudar. Vi kan allt. Fan va skoj vi har haft ikväll, igen! Har alltid skoj med er, ser fram emot helgen : )

Nej nu ska jag sova lite: )
<3 Julia

ingeting ät omöjligt, bara mer eller mindre svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0