Tjugonde November TvåTusenÅtta

Och så idag var det sista dagen i skolan med GR09 för detta året .. imorrn är vi lediga och på måndag är det LIA, åker ni med APOLLO inom de närmsta 6 veckorna så kan det vara jag som kommer ta emot er : ) Jag kommer sakna Båstad och er här nere ngt otroligt, ni är lixom de jag lever mitt liv med nu.
Nathalie, lilla hjärtat. Hur ska jag klara mig utan dig i 6 veckor, det kommer aldrig att gå! Det är likadant med dig Emma, kommer ringa hur ofta som helst för att jag saknar er så! Felle, Emily, boysen ja allihop! Men det ska bli skönt att komma hem också och få träffa alla. Tänker på er mkt och saknar er så jag tror jag dör snart! <3


"Could anybody find me, somebody to love?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0