Nittonde November TvåTusenÅtta (fortfarande)

Felle jag vill jätte gärna komma och hälsa på dig.. Sorry! : / Hoppas du förlåter mig.. det vet jag att du gör! : )

Jag har nu sen förra inlägget tänkt en jävla massa, men jag har inte kommit fram till ngt vettigt. : / Mer än att jag blir mer och mer irriterad för varje gång jag ser det som sker framför mina ögon utan att jag kan göra ngt åt det ... Åhh, jag får damp! Vrf blir det inte bara som jag vill att det ska va? Det är iofs inget ovanligt.

Lilla du, kan inte du bara tala om för mig hur jag ska få honom att titta på mig med den där blicken, den blicken som han bara ger dig? Kan du inte bara ge mig en liten del av receptet, så kanske men bara kanske jag kan fixa resten själv.. Problemet är att lilla du vet fortfarnade inte om vem personen är eller att jag tkr mig se dessa blickar, för jag vet inte ens om det är sånna blickar eller om jag bara inbillar mig lixom. INGEN JÄVLA ANING! och jag vet inte hur jag ska kunna ta reda på det heller, : / Bara en ingridiens, sen kanske jag klarar mig! Snälla du, inse bara att det inte är ni två. Utan jag vill vara i ett vi med den personen.. Snälla inse!

Men en sak ska vi vara jävligt klara med,
Jag har varit med om dig så jag kan aldrig förlora dig.
Minnen, tankar, ord, blickar allt finns kvar. Men bara i det förflutna i mina tankar i mitt minne!

Har kommit på ett nytt sätt att avsluta alla inlägg på, får se hur detta slutar!

"Did I dissapoint you, or leave a bad taste in your mouth?"

Kommentarer
Postat av: Felicia

Klart jag förlåter dig<3 Allting ska lösa sig, kanske är bra att komma bort från Båstad ett tag och tänka ännu mer även om det kommer bli jobbigt. Eller jag vet inte, jag är så dålig på sånt här! Jag hoppas för din skull att det löser sig iaf! :)

2008-11-19 @ 23:09:24
URL: http://fellan.webblogg.se/
Postat av: Karin

Har du kärleksbekymmer??

Hehe, sådana avslutningar på inlägg känner jag igen :)



KRAM på dig

2008-11-20 @ 09:32:37
Postat av: Julia

haha, ja du gör det va, det var från dig jag tog de. Nej det kan man inte påstå. eller jag vet inte vad man kan kalla det, vi ses snart! : )

2008-11-20 @ 19:52:13
Postat av: Karin

Hmm jag trodde du skulle svara på min bloggsida,så att jag får kommentarer ibland :) Ja, vi ses snart. Ska till Helena på torsdag. GC en vecka !! Jihoooo



KRAMAR

2008-11-20 @ 23:52:34
Postat av: Karin

Hmm jag trodde du skulle svara på min bloggsida,så att jag får kommentarer ibland :) Ja, vi ses snart. Ska till Helena på torsdag. GC en vecka !! Jihoooo



KRAMAR

2008-11-20 @ 23:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0