Sicket jävla folkslag

Jag satt och disskuterade med Emma igår kväll och då kom vi på hur jävla tråkiga och fega svenskar är. Tänk bara i Irak frågan, vilket land är neutralt där? Vilket land var neutralt under andra världskriget? Jo , just det. Sverige. Svenskar är det tråkigaste jävla folket jag någonsin stött på, och tyvärr om man kan säga så så tillhör jag det själv.
Men jag kan inte riktigt påstå att jag är en sådan svensk, som inte säger vad jag tycker, som inte står för mina åsikter. Jag är helt tvärt om. . . . Jag säger verkligen vad jag tycker om allt och alla.

En annan sak vi kom att prata om under vår mysiga kvällsträff var hur jävla snåla svenskar är. Vi kom dock fram till att vi inte tillhör dessa människor.
Fan , jag och Emma borde tillhöra ett annat "folkslag" om det nu heter så : P

Ingenting är omöjligt, bara mer eller mindre svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0