Rhodos

Imorgon 07.15 går planet mot paradiset, Grekland! Det ska bli helt underbart : ) Pappa och jag, ngr till som vi känner är där men det är bara vi som ska åka imorgon! Åhh, längtar så jag tror jag dör snart : ) haha! nej inte riktigt men åhh vad jag saknar det.
Det är rätt sjukt att man kan längta efter ngt så som inte har ngn större betydelse i ens liv egentligen! Det är rätt konstigt, Rhodos är väl som vilken jävla ö som helst. Fast inte riktigt det är det bästa som finns, men förutom det. Jag begriper inte hur man kan sakna en plats så mkt!
Men men, det blir nog förhoppningsvis lika bra som de andra åren som vi varit där. I år gör vi det till en tradition, 3:e gången : ) Samma hotell som förra året och det blir nog samma ställen som förra året också. Samma solstolar, samma restauranger och framförallt samma glassbar!
Det är glassbaren som gör att jag saknar det lite extra mycket, de har nämligen världens godaste glass. Personalen är hur trevlig som helst, inte nog med att de är trevliga de kände igen oss förra året och chefen kallar mig för Darling! : P haha! det vet jag inte riktigt om jag är men det är alltid roligt att bli ihågkommen!

Hur som helst, jag ska ha en underbar vecka nu. det hoppas jag att ni kommer ha också!

<3 Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0