The O.C

The O.C är verkligen den bästa serie som någonsin gjorts. Jag har nu spenderat 6 timmar framför denna serie 3 med viktor och 3 själv och jag är inte ett dugg trött på den. Kunde suttit i flera timmar till. 

- " Who are you?"
- "Who ever you want me to be"
Detta är nog serieväsldens gulligaste replik och jag har hört den igen, säsong II. UNDERBART!


Nog om OC. Som vanligt måste jag ju skriva om problem. Mitt problem just nu är att ALDRIG ngn ringer mig. eller jo det är det folk som gör men inte de jag vill ska ringa. Jag vet att jag kanske inte alltid kan va med, men om man får reda på något i tid så går det faktiskt att ordna, Utan PROBLEM!! Ja ja!

LONDON på torsdag! Ska bli underbart att komma bort från allt. Men kommer sakna vissa delar av mitt liv också, tur att jag inte ska va borta så länge : )

Viktor du är den bästa vän man någonsin kan önska sig! Hoppas verkligen du förstår det! <3

Kommentarer
Postat av: Karin

Greys e bättre =)

2008-02-18 @ 13:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0